زندگیِ بهاریِ من......

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت زندگیِ بهاریِ من......


سپاهان درب
ابوترابی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها می شود؟
بازیگران درخشان تاریخ سینما (34): شارلیز ترون
فصل کم شانس ها

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

در دومین نشست سالانه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خبر داد.

شارلیز ترون متولد 7 آگوست 1975 بنونی، گاتنگ آفریقای جنوبی است. پدرش فرانسوی و مالک یک شرکت ساختمانی بوده و مادرش اصلیتی آلمانی دارد.

اکران دوم تابستان از چهارشنبه پیش شروع شد و این هفته با اضافه شدن چهار فیلم، ترکیب آن کامل می شود. مروری داریم بر حال و هوای هر فیلم و میزان شانس شان در گیشه که متاسفانه بالا نیست.

من نه غولم؛ نه شیرم نه پلنگ. من امیر علی هستم و دوست دارم که با همین عنوان مرا صدا کنند.

روزنامه آفتاب یزد نوشت: قضیه سلفی با موگرینی،بهانه‌ای است که این روزها، جناح اصولگرا به دست آورده، تا به حمله علیه نمایندگان اصلاح طلب بپردازد ،آن هم به خاطر آنکه تنی چند از این نمایندگان سلفی بگیر از فراکسیون امید هستند.

در این مطلب، دو نوع عذای سبک که با سبزیجات تهیه می شود را انتخاب کرده ایم که برای شب های تابستان گزینه مناسبی به شمار می روند.

کار فکری در عرصه سیاست، یعنی همه کار. سیاست‌ورزی، جز کار فکری، یعنی اندیشیدن به ابعاد یک مسئله، به سوابقش، تاریخش، وجوه گوناگونش، موافقین و مخالفینش، پیامدهای هر انتخابی و تاثیرش بر دوست و دشمن و بر همه دیگر ابعاد زندگی نیست.

ایمان نوربخش در روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در سال 1990 میلادی بعد از نوسانات شدید قیمت نفت، دولت نروژ برای جلوگیری از تاثیر منفی این نوسانات بر اقتصاد کشور تصمیم گرفت تا با تاسیس صندوقی به‌منظور ذخیره درآمد‌های نفت و گاز اقتصاد کشور را از درآمدهای نفتی مستقل کند.

ده سالگی روبات‌های تبدیل شونده در عالم سینما مصادف شده با اکران آخرین فیلم آن‌ها یعنی روبات‌های مبدل:آخرین شوالیه. فیلمی که قرار است سرآغازی بر تغییرات ریز و درشت این فرنچایز محبوب مردمی (منفور در بین منتقدین) باشد.

در «نُه مرگ» هیچ نشانه ای از زندگی نیست. هیچ خبری از زندگان هم نیست. آدم ها فقط هستند تا بار سنگین فلاکت، گرسنگی و نفرت را بر دوش های خود حمل کنند و به این سو و آن سو ببرند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/